Veelgestelde vragen


Maken wij best een afspraak?

We zijn gespecialiseerd in geboortekaartjes. Gezien de meeste geboortes onverwacht zijn, hebben we liefst dat u ons eerst even belt voor u komt. Een telefoontje voor jullie vertrekken, is zowel voor jullie als voor ons het beste. Zo zijn we zeker dat we jullie vlot kunnen helpen.


Hoeveel kost een geboortekaartje?

Dit is afhankelijk van het kaartje.
Formaat, bedrukking voor- en achterkant, zwart-wit of kleur, ...

We voorzien jullie graag van een offerte: jan@dpz.be

Laat u verbazen door onze lage prijzen !


We hebben een mooi kaartje gevonden in een boek,
maar hadden graag een ander lettertype.

Alles wat bedrukt wordt op het kaartje, kan gewijzigd worden.
Ook de gebruikte kleur kan u zelf bepalen.


Is een eigen ontwerp mogelijk?

Jazeker, hiervoor raden we aan dat jullie even langskomen zodat we alles

op voorhand goed kunnen afspreken.

Is een bijbestelling mogelijk?

Ja, maar we raden onze klanten steeds aan om genoeg reservekaartjes te nemen.


Hoe gaan jullie te werk nadat het kaartje besteld is?

Jullie worden op de hoogte gebracht wanneer de kaartjes toegekomen zijn.

Vervolgens kunnen jullie eventueel de enveloppen komen afhalen zodat
jullie al adressen kunnen schrijven.

Als we de tekst hebben, zal ook het proefdrukje klaar liggen en/of per mail verzonden worden.


Eens dat de proefdruk in orde is, is het afwachten tot de geboorte.

Bij de geboorte mogen jullie ons zo snel mogelijk contacteren,
liefst per telefoon op het vaste nummer 011 78 11 54 en dit van 8 - 22 uur, 7 op 7!

We drukken van maandag tot zaterdag.


Hoeveel tijd hebben jullie nodig om de kaartjes te drukken?

Dit is variabel bij elk kaartje, maar meestal spreken we over enkele uren.


Drukken jullie ook op zaterdag?

Ja, van 9 - 17 uur.


Is het mogelijk om te leveren in het ziekenhuis?

Het leveren van de geboortekaartjes is een optie.

We verwijzen jullie graag door naar www.verzendservice.be voor verdere info.


Moet er een voorschot betaald worden?

Meestal wordt er een voorschot, of alles, betaald bij het afhalen van de omslagen.


We hebben een kaartje gezien op internet. Hebben jullie dat ook?

Hier mogen jullie ons altijd voor contacteren. Om jullie zo snel mogelijk te helpen, is het handig dat jullie de naam van de leverancier (+eventueel de naam van het boek) en
de code (bvb. 589.015) of de naam van het kaartje melden.






Heeft u nog enkele vragen?
We zijn steeds bereikbaar op 011 78 11 54 of via mail op jan@dpz.be